Alla inlägg under juli 2014

Av Denice Westerberg - 23 juli 2014 18:05

Tja
Imårron så åker vi till några kompisar
och sover där två nätter och dan efter det
så åker vi till London. Jag vet inte om jag kan
Blogga hos kompisen och i London
så kommer jag inte blogga.
Så alltså kommer jag inte kunna
blogga på en vecka! ):
Men aja jag villa bara säga det så
Att ni inte tror att jag har slutat.
Men nu får ni hare nice så ses vi hoppas ja!
Puss Puss//Denice

Av Denice Westerberg - 22 juli 2014 17:44

Tja!
Igårkväll så fixade jag mima naglar så jag
hade tänkt att visa hur det blev!

Så blev det! Jag är faktiskt ganska nöjd med dom! Vad tycker ni ?
Jag gjorde inte tummen då den gjorde jag för några dagar sen.
Nu får ni hare nice så ses vi hoppas ja!
Puss Puss//Denice

Av Denice Westerberg - 21 juli 2014 20:18

Tja
Jag hade bara tänkt att informera er lite
om att jag kommer åka till London på måndag!
Jag kommer att åka dit med min familj och
min kompis och hennes familj!
Det ska bli skit kul för jag har viljat åka
dit länge. Det kommer typ bli en shoppingresa
men vi kommer gå på madamè tussaud,
London eye, och så ska vi typ åka sån där båt på
temsen.
Vårt hotell ligger typ bredvid 'London eye' så det
är ju nice!
Har ni varit i London? Har ni några tips vad jag ska
göra där? Vilka äffärer är bäst? komentera där nere!

Hare nice så ses vi hoppas ja!
Puss puss//Denice

PS. Det kommer inte komma bilder till
alla inlägg för jag har inte så bra internet
här på landet.Men hoppas att det inte
gör något!

Av Denice Westerberg - 21 juli 2014 17:20

Tja
Idag var jag på stranden hela dan!
Det fanns typ en jätte lång vattenrutchkana (som gick ner i en pool)
Som jag åkte i några gånger! Det va kul!
Annars har jag bara solat och badat i havet.
Sen handlade vi lite mat och nu är jag hemma!

Sorry att jag inte har uppdaterat så mycket idag men jag hade inget internet
I min telefon och ja va ju på stranden hela dan så...hoppas att det inte gör
Något.
Men nu får ni hare nice så ses vi hoppas ja!
Puss Puss//Denice

Av Denice Westerberg - 21 juli 2014 12:26

Tja!
Nu ska vi dra till en strand där
dom har en jätte stor vattenruchkana!
Så det ska bli Nice!
Nu ska jag dra så ni får hare bra så
ses vi hoppas ja!
Puss Puss//Denice

[Bild]

Av Denice Westerberg - 20 juli 2014 18:37

Tja!
Guuud va varmt det är nu!
Ligger i solen och försöker bli brun.
Men jag blir typ röd istället...
aja sånt är livet.
Vad gör ni?
Jag äter vattenmelon& dricker hallon soda!
Nu ska jag hoppa studsmatta så får ni ha det Nice!
Puss puss//Denice

Av Denice Westerberg - 20 juli 2014 14:14

Tja!
Nu ligget jag på stranden och solar!
Jag har varit här hela dan.
Det är typ 25+ i vattnet så det är
Jätte skönt.
Men nu är jag såååå varm så jag ska
Ta ett dopp!
Hare Nice så ses vi hoppas ja!
Puss Puss//Denice

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards