Alla inlägg under augusti 2014

Av Denice Westerberg - 31 augusti 2014 17:47

Tjo
Nu är jag hemma igen! Skönt! Ska plugga lite spanska och engelska nu. TRÅKIGT! Men det är ju sånt som måste göras. I fredags så var jag ju i Täby C så nu hade jag tänkt att visa vad jag köpte! Jag köpte en present också men den kommer jag inte visa(;

Först så köpte jag 4 depend nagellack för 50kr på Åhléns! Dom Två silvriga är jätte fina att ha tillsammans på naglarna!

På the body shop så köpte jag en mini sminkbortagning. Den kostade bara 50kr så jag passade på!

HEJDÅ!

Av Denice Westerberg - 30 augusti 2014 09:35

Tjo
Nu är det äntligen lördag! Jag ska åka till mitt landställe idag och stanna där till på söndag tror jag. Vi ska va kräftskiva! Jag ÄLSKAR kräftor! Det är så gott. Annars så ska jag inte göra något speciellt idag, typ äta godis haha.

Av Denice Westerberg - 29 augusti 2014 22:05

Cha Cha
Nu är det FREDAG! Woop Woop!
Var i Täby C idag efter skolan med några kompisar. Det var jätte kul! Det kommer upp bilder sen (; köpte inte så mycket men lite. Köpte blandannat två nagellack som jag provade nyss. Så här blev det!

Var det fint? Det tycker jag i alla fall. Nu får ni hare Nice så ses vi hoppas ja! HEJDÅ!

Av Denice Westerberg - 28 augusti 2014 19:01

Tja
Idag efter skolan så åkte jag och några kompisar till stan och fikade på expresso house! Det var kul för jag har inte träffat dom på länge. Imårron så kommer jag åka till Täby C efter skolan om ni undrar varför det inte kommer upp ett inlägg.
Jag bloggar mycket mindre nu när jag har skola även fast jag har tid men det är för att jag inte gör något speciellt. Jag är i skolan har lektioner, slutar kommer hem/är med kompisar. Och det ända som jag gör hemma är att slappa och plugga. ): så hoppas ni förstår mig! PUSS

Fixade naglarna nyss!<3

Av Denice Westerberg - 27 augusti 2014 19:13

Tja
Idag efter skolan så åkte jag och min kompis till våran andra kompis och bakade. Haha hoppas ni fattar. Vi bakade två kladdkakor som vi ska ta med oss till skolan på fredag. Gott!
Idag när vi kom hem så hade vi fått såna här jultidningar som man kan sälja, och jag behöver en ny telefon för den är typ trasig. Förut bloggade jag alltid på väg till skolan och på väg hem men det går typ inte längre så jaaaaaa... Så jag tänkte va smart och vara först så jag gick ut direkt och började plinga på dörrar. Alla öppnade typ men ingen asså INGEN ville köpa. Så nu får jag trösta mig själv med lite you tube klipp och kanske nån film. Men hoppas att ni har det bra så ses vi HEJDÅ!

Hade ingen bild från idag så det får bli en från i sommar. Hoppas det är ok för er(:

Av Denice Westerberg - 26 augusti 2014 19:51

Tjo
Sorry för att jag inte har uppdaterat något idag men min app som jag bloggar från i telefonen hackade typ upp sig. Jag skrev typ 3-4 inlägg idag men dom kom inte upp. Då nu vet ni varför. HEJDÅ!

Av Denice Westerberg - 25 augusti 2014 18:37

Tja
Pluggar... TRÅKIGT! Tog en liten blogg paus haha. Måste plugga mycket för nu får man ju betyg. Har 2 prov den här veckan.(HJÄLP) i SO och NO dom tråkigaste ämnena.):
Men nu ska jag fortsätta plugga så HEJDÅ!

Av Denice Westerberg - 25 augusti 2014 14:56

Tja
Idag skulle vi tydligen ha skolfoto men det hade jag helt glömt bort. Det var bara att ta fram första hjälpen(min necessär) och fixa sig. Jag har oftast bara med mig den dom dagarna vi har gympa men idag så hade jag glömt att ta ut den. Tur! Annars skulle mitt liv varit förstört! Jag har inte sett bilderna än men jag tror dom blev bra. Visar sen när jag har fått dom!

#selfie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards