Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

FIXAT NAGLARNA!

Av Denice Westerberg - 14 augusti 2014 17:33

Tja
Jag blev nyss färdig med mina naglar så jag hade tänkt att visa hur det blev!

Så här blev det! Det skulle se ut som moln på himlen men det blev lite fail för jag kollade på film samtidigt haha.
Provade mitt nya "peel of base coat" från isadora som jag köpte på cudus i Täby C! Fast jag ver ju inte om det är bra eftersom jag inte har provat att dra av nagellacket. Jag kan skriva hur jag tyckte att det var på lördag eller söndag för då ska jag måla om naglarna. Jag målar naglarna typ varannan eller vartredje dag.
Vissa tycker att det är ofta och vissa tycker att det är "normalt" jag gör det för att 1. Jag tycker det är kul att måla naglarna och 2. Mina naglar växer ganska snabbt så då ser man min "utväxt" av min nagel längst in vid nagelbandet och det tycker inte jag är snyggt. Sorry för er som har så !
Men nu ska jag fixa lite på mitt rum och redigera en video till VFM.

Hare Nice så ses vi hoppas jag

Puss //Denice

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Westerberg - 30 september 2014 18:03


Hola Me llamo Denice! Vivo en Estocolmo! Haha det där var lite spanska! Man har ju språk i skolan och jag valde spanska och det är sååååå SVÅRT! Om ni undrar vad det där jag sa i början betyder så betyder det: Hej jag heter Denice! Jag bor i S...

Av Denice Westerberg - 30 september 2014 07:42


Av Denice Westerberg - 29 september 2014 20:19


Av Denice Westerberg - 29 september 2014 16:57

Tja Idag hade jag tänkt att tipsa om denna grymma foundationen från "MAYBELLINE NY" Den går inte att köpa i Sverige men man kan beställa den från craycray.se tror jag ( eller så köper man den i England/USA) Den täcker allt och ger en fin matt fi...

Av Denice Westerberg - 28 september 2014 21:15


Tja Idag så var jag i Mörby C och fikade med några kompisar och sen så åkte jag till Täby C för jag skulle byta ett par byxor som inte passade. Och då "råkade" jag köpa en ny tröja, Så jag hade tänkt att visa den! Den kommer ifrån "bik bok " och de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards