Alla inlägg under augusti 2014

Av Denice Westerberg - 25 augusti 2014 07:51

Av Denice Westerberg - 24 augusti 2014 17:40

Tja
Idag så kom mamma hem från Spanien. När hon var där så köpte hon 2 saker till mig så jag hade tänkt att visa dom!

Först så fick jag en jätte fin spetskjol. Fast det är som ett par shorts inuti typ. hoppas att ni fattar! (: så tack så mycket mamma! <3

Sen fick jag ett par jätte fina flip-flops! Dom passade perfekt! Tack mamma<3

Av Denice Westerberg - 24 augusti 2014 12:26

Cha Cha
Idag ska jag BARA chilla! Imorgon börjar skolan igen. ): Den här helgen har gått sjukt snabbt. Men den har varit kul. Nu ska jag lägga mig och kolla på film så HEJDÅ!

Av Denice Westerberg - 23 augusti 2014 22:30

Tja
Nu hade jag tänkt att vida er vad jag köpte idag. Sorry för sämst uppdatering igår och idag men jag har typ inte gjort något speciellt idag förutom att shoppa så sorry!
Men nu sätter vi igång med Haulen.

Så inne på H&M så köpte jag 3 nagellack. 1 från isadora i en serie som jag aldrig hade sett förut. "China" typ. Det är små sträck i blått och vitt. As coolt! 30kr. Sen köpte jag 2 glittriga från H&M för bara 10kr!! Rosa och blått.

På "ur&penn" så var det 50% på allt så jag köpte ett paket hår nålar för 10kr för jag tappar alltid bort mina! Sen köpte jag ett paket med mini tofsar för 10kr. Det är bra att ha om man ska göra små flätor/tofsar!

På Ö&b så köpte jag en kaffe mugg, fast jag kommer inte använda den till kaffe. Jag kommer använda Den till varm choklad eller bara vatten/saft/läsk. Det är bra att ha på bussen till eller hem från skolan typ.den är lila rosa och jätte fin! 40kr

På Lagerhouse så köpte jag våtservetter med mustascher på! Jag gillar inte mustascher men dom luktade gott. Jag hade tänkt att ha dom på mitt sminkbord. 10kr !

Sen köpte jag den här väskan!! ( på glitter) Man kan ha den som strandväska,gympapåse, eller som skolväska. Jag kommer använda den som gympa väska tror jag. Fast det är en väldigt bra shopping väska för den är väldigt rymlig! Från början så kostade den 100kr men nu var det rea så den kostade bara 30kr BILLIGT BILLIGT BILLIGT!

Men de var allt jag köpte den här gången så HEJDÅ

Av Denice Westerberg - 23 augusti 2014 18:13

Tja
Nu är jag på väg hem från stan. Jag sov ju över hos Nelly så vi shoppade hela dan idag tillsammans. Köpte inte såå mycket men det kommer upp bilder sen iallafall. Ni kan få en ledtråd, jag köpte en väska! Haha! Fast jag tror att jag kommer använda den som gympaväska. Kanske.

Av Denice Westerberg - 22 augusti 2014 19:51

Tjo
Nu sitter jag på tunnelbanan på väg till Nelly! Vi ska ha rn liten sleepover! Så jag gissar att det inte kommer någon mer uppdatering idag så GODNATT!

Av Denice Westerberg - 22 augusti 2014 15:46

Tjo
Nu är det Helg! Jipiie! Kom hem för typ en halvtimme sen. Fredag är den näst senaste dagen. Inte okej! Vi slutade kl3. Tror jag ska ut och träffa några kompisar ikväll men inget är säkert.haha
Ni fick ju bara se mina gympa kläder i morse så här får ni en sittande OOTD!

?/??

Av Denice Westerberg - 22 augusti 2014 07:56

Tja
Nu kanske ni undrar varför jag har på mig gympakläder? Vi har gympa som första lektion så jag tänkte att jag kunde vara lite smart och ta med mig "vanliga" kläder istället i gympapåsen! Jag har sov morgon idag så vi börjar kl9. !JIIPII!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards