Alla inlägg under augusti 2014

Av Denice Westerberg - 21 augusti 2014 13:30

Tja nu sitter jag och väntar på bussen. TRÅÅÅKIGT! Dom flesta skolorna är ofräscha (iallafall min) och tycker jag att ett måste i handväskan är handsprit. Vanlig handsprit luktar väldigt äckligt (enligt mig) så jag har köpt parfymerad handsprit istället. The body shop har i olika dofter som är jätte bra men just nu är min favorit en som jag köpte på primark i London! Den luktar godis. Fast jag rekommenderar er inte att ta den när ni sitter i klassrummet för när jag gjorde det idag så sa typ alla ba "någon har godis med sig" för det började lukta i hela rummet. Satt om ni vill ha en handsprit som ni ska ha i klassrummet så får ni köpa the body shop's! Men nu kommer bussen så HEJDÅ!

Av Denice Westerberg - 21 augusti 2014 07:47

Av Denice Westerberg - 20 augusti 2014 16:17

Tjena
Jag måste tipsa er om det här body buttret. Det är från "the body shop" (mitt favvo märke) jag har 5 olika i olika dofter. Just nu använder jag "moringa" jag vet inte vad det är men jag tror att det är nån blomma. Haha!
Jag använder det varje kväll och det återfuktar jätte bra! 185kr

Av Denice Westerberg - 20 augusti 2014 13:34

Cha Cha!
Sitter på bussen har precis klarat av första skoldagen. Vi hade typ inga lektioner det ända vi gjorde var typ att pyssla så det var chill. Mjukstart liksom. Hur hade ni det första skoldagen? Komentera!
När jag kommer hem så ska jag kolla på TVD tror jag. Om ni inte har sett det så MÅSTE ni se det, ni kommer inte ångra er! Damon är så snygg! Eller Ian somerholder som han heter på riktigt.

När jag började med det här inlägget då satt jag på bussen, nu är jag hemma.

Av Denice Westerberg - 20 augusti 2014 07:25

Tja
Idag börjar det. SKOLAN. Kollar på tv och äter frukost. Vad tycker ni om min outfit? Jag är nöjd och det ät väl det viktigaste. Som ni kanske förstår så kommer det bli mycket mindre uppdatering för i min skolan så får vi använda telefonerna. Och nu sexan så kommer jag ha mer läxor och prov.
Nu måste jag äta färdigt så HEJDÅ!

Av Denice Westerberg - 19 augusti 2014 20:10

Tja
Det här är min avsluta favorit parfym.
Älskar den!!!!!!!!!!

Av Denice Westerberg - 19 augusti 2014 12:59

Cha cha
Nu äter jag lunch och kollar på yt. Nelly kommer hit idag igen. Jipiie! Jag tror att vi kommer åka till Mörby C och fika bland annat. Fixade mina naglar imorse. Vill ni se? Bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards