Alla inlägg under augusti 2014

Av Denice Westerberg - 11 augusti 2014 15:21

Tja
Nu ska jag åka och klippa mig!
Ni får se före och efter bild sen!
Jag klipper alltid mig hos
samma frisör satt jag VET
att det kommer bli bra
för hon är jätte duktig.


Just nu så skypar jag med Nelly
men jag ska gå om 2 min.


Puss puss//Denice

Av Denice Westerberg - 11 augusti 2014 15:10

Mitt nya favorit läppbalsam/läppstift!
Det är mitt "baby lips" i deras "electro" serie!
Det kommer från Maybelline NY!
I färgen " pink shock"
Jag köpte mitt i London för 20kr
Hoppas att ni har fått ett tips
så ses vi hoppas ja!
Puss puss//Denice

Av Denice Westerberg - 11 augusti 2014 14:53

Av Denice Westerberg - 11 augusti 2014 14:48

Nu är jag tillbaka!
Jag tog en liten miiiini paus
men nu är jag tillbaka!
Puss puss//Denice?

Av Denice Westerberg - 8 augusti 2014 15:12

Tja
Igår så hade jag och Nelly en liten sleepover.
Vi är ju grannar här på landet.
En sak jag inte fattar är varför det heter sleepover.
?????
Det är ju meningen att man ska sova så LITE som möjligt!
Iallafall när man är med Denice!
Jag tycker att det borde heta typ "uppover"
(För man är ju uppe)
Eller typ " varavakenhelanattenover"
Haha!?!?!?!?
Men nu får ni hare Nice så ses vi hoppas ja!

Puss puss//Denice

Av Denice Westerberg - 7 augusti 2014 16:55

Tja
Idag är det min NAMNSDAG!!
Grattis!
Vi brukar inte fira min namnsdag så mycket
men jag har ätit lite glass och så fick jag en tröja!
Den kommer från PINK (asså Victoria secret's klädmärke)
Mamma köpte den när vi var på Vs i London!
Vi var på olika våningar hela tiden så jag visste inte att hon hade
köpt den!
Här får ni en bild på den!

Den ser stor ut på bilden men den passar perfekt!!

Puss puss//Denice

Av Denice Westerberg - 7 augusti 2014 15:01

Tja!
Idag så red jag igen så det är därför det inte har
kommit upp något på bloggen.

PS. Det kommer längre inlägg sen men jag har inte haft så bra internet!
Puss Puss//Denice

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards