Alla inlägg under augusti 2014

Av Denice Westerberg - 6 augusti 2014 17:40

Om ni undrar vad det svarta på hennes typ mage är så är det svätt????

Av Denice Westerberg - 6 augusti 2014 17:29

Tja
Ni vet va jag ska säga...

LONDON dag 5 ( sista dan)

Vi gick upp ganska tidigt eftersom vi skulle åka hem på kvällen och vi skulle hinna packa och sen skulle vi ut på stan en sista dag.
Vi åt sista hotell frukosten): och sen gick vi ut! (Vi packade innan frukost)
Vi gick genom st. James park och matade ekorrarna. Sååå söööta!
Sen kollade vi på vakt avlösningen vid "Buckingham palace"
Det var Nice!
Sen åt vi lunch och på vägen hem så gick vi förbi starbucks!
Sen tog vi flyget hem till Sverige!

Så det var hela min London resa!
Hoppas att ni gillade den här typ "serien" och att ni har fått några tips på vad nu kan göra om ni åker dit.

Puss puss//Denice

Det fanns fåglar i parken också?

Av Denice Westerberg - 5 augusti 2014 17:57

Tja
Ni vet vad jag ska säga...
Haha

LONDON dag 4

Vi tog en lite sovmorgon på 1h typ för vi var uppe
sent kvällen innan. På morgonen så delade vi upp oss
för alla tjejer skulle ha en shopping dag men killarna skulle
gå på museum.( British museum)
Vi gick runt lite på "new Bond street" och "old Bond street"
och sen åkte vi till VS och A&F.
Sen mötte vi upp killarna och gick och åt
Lunch.
Sen gick vi runt lite i stan .
Lite senare på kvällen så åkte vi till hotellet och "frächade" upp oss.
Resten av kvällen gick vi längs "temsen" och kollade på alla som
uppträde på gatan. (Och åt middag på en jätte mysig resturang)

Det var typ det vi gjorde den dan/kvällen!!!

Puss puss//Denice

Av Denice Westerberg - 4 augusti 2014 20:36

Tja

Idag hade jag tänkt att fortsätta
berätta om London!!

LONDON dag 3

Vi vaknade ganska tidigt efter som
att vi skulle gå på Madame tusad (stav) den dan. Och vi ville vara
där när det öppnade.
Så vi var där tog kort med alla kändisar. Det var kul!
Det tog typ 3 timmar.
Resten av dan så shoppade vi på Oxford st.
Vi var bland annat inne på primark!!!
Det var typ 6 våningar med bara kläder, väskor och smink!
BILLIGT! BILLIGT! BILLIGT!
Det var så sjukt billigt där!!
Allt smink och sånt kostade typ bara 1 pund st!! Asså 12kr
Jag köpte två fyllda kassar av deras största storlek!??
Det var lite svårt att få ner i resväskan!!

Sen åt vi middag och sånt tråkigt.
Men det var allt vi gjorde den dan!

Puss Puss//Denice

[Bild]

Ett fynd på primark! Visst är jag snygg??

Av Denice Westerberg - 3 augusti 2014 18:09

Tja!!

Nu hade jag tänkt att fortsätta prata om London!!

LONDON DAG 2

Vi gick upp ganska tidigt för att "utnyttja" dagen.
Sen åt vi bara frukost och sånt tråkigt.
På morgonen & förmiddagen så åkte vi "hopp on
hopp of" buss hela tiden för att se lite mer av London
Sen åt vi lunch och shoppade lite.! Jiipie!
Sen åkte vi till M&m world och åt vi middag
i Chinatown. Det var jätte äckligt!?!?!
Sen gick vi bara runt lite och sist sent på
kvällen så åkte vi London eye!
Det var as häftigt att se hela London med alla
lampor. Eftersom det var mörkt så såg
vi ju bara det som var upplyst men det var
Jätte coolt! Så jag rekommenderar att åka
På kvällen!
Sen gjorde vi typ inget mer den dan!

Fortsättning följer...

Puss Puss//Denice

Av Denice Westerberg - 3 augusti 2014 13:13

Tja
Sorry att jag inte skrev direkt när
Jag kom hem som jag sa att
Jag skulle göra.!
Men nu hade jag tänkt att prata
Lite om London ! Woop Woop!!

LONDON
Dag 1. Första dan asså samma dag som vi skulle åka så gick vi upp typ 3 på morgonen?!?!?!?!?!?!!?!?!!?!?!!?
Sen när vi kom till Arlanda fick
Vi reda på att vårat plan var 12timmar
Försenat. AAAA!!!!
Så vi satt på något fik i 12 timmar och precis när vi skulle gå till flyget så fick vi ett sms som sa att flyget var 2 timmar extra försenat!
Men när vi hade suttit på Arlanda
I 14 timmar så åkte vi äntligen till London! När vi kom fram till hotellet
Var kl typ 02 på natten (vi skulle ha kommit dig kl11 på dan)
Så eftersom hela den dan var borta
Eller vad man nu ska säga så
Bokade vi om vårt flyg och stannade på hotellet en extra natt.

Fortsättning följer...

Puss puss//Denice

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards