Alla inlägg under september 2014

Av Denice Westerberg - 27 september 2014 09:26

Tja
Jag vet att det var längesen jag bloggade. Men det har varit så mycket nu när skolan har börjat och så. Och så har min telefon varit trasig så jag har inte kunnat "direkt blogga" från den): Men nu är den lagad och jag tänkte satsa lite mer på bloggen. För det känns som om jag svek mina läsare, så hoppas att ni vill börja läsa min blogg igen även fast jag tog en paus. Jag kommer inte hinna göra lika många inlägg som jag gjorde förut efter som: Jag får betyg nu och då vill jag satsa lite mer på skolan än vad jag gjorde innan. Jag har väldigt många läxor och prov som jag måste göra/plugga till. Jag slutar ganska sent. Jag slutar runt 3 varje dag satt innan 3 kommer det inte komma några inlägg. Sry!
LOVEU/denice

#oldpic

Av Denice Westerberg - 2 september 2014 15:23

Tja
Idag så hade vi hemkunskap! Vi bakade en hallonpaj. Det var kul och min blev godast! Ne haha skämta ba. Åt upp hela så nu har jag lite ont i magen. Men det var värt det! Snart så kommer Nelly. Jag har inte träffat hon på ett tag så det ska bli nice att träffa hon. Hon har ju fyllt år så jag ska väl fira hon lite också! Men ni får hare nice så ses vi hoppas ja! HEJDÅ!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards